آخرین اخبار
کد مطلب: 125191
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:
مجوز احداث آزادراه لردگان ـ ايذه تصويب شد
تاریخ انتشار : 1396/06/01 09:19:59
نمایش : 3926
معاون امور هماهنگي و عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مجوز احداث آزاد راه لردگان ـ ايذه به تصويب هيئت وزيران رسيده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ گودرز اميري، معاون امور هماهنگي و عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه چهارمحال وبختياري در دولت يازدهم در اولويت کاري مسئولان بود اظهار داشت: اجراي پروژه‌هايي نظير تکميل جاده جايگزين کارون 4 با 141 ميليارد تومان اعتبار که بيش از 73 ميليارد تومان آن در دولت يازدهم تأمين شد يکي از مهم‌ترين پروژه‌ها بود که به بهره‌برداري رسيد.

وي با اشاره به تکميل پل نفت که محل عبور و مرور عشاير بود، افزود: اين پل در دولت يازدهم با 120 ميليارد تومان اعتبار تکميل و به بهره‌برداري رسيد، همچنين بزرگراه‌هاي استان در چهار سال گذشته از 110 کيلومتر به 350 کيلومتر افزايش يافته است.

معاون امور هماهنگي و عمراني استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد:کارخانه فولاد، تاراز، حجاب، پتروشيمي لردگان و راه‌آهن اصفهان ـ خوزستان ـ چهارمحال و بختياري که به دست فراموشي سپرده شده بود در دولت يازدهم مجوز 215 اين پروژه صادر شد و مقرر گرديد بخشي از اين پروژه به بخش خصوصي واگذار شود که هفته گذشته در اين راستا جلسه‌اي براي جذب سرمايه‌گذار برگزار شد.

اميري با اشاره به پروژه انتقال آب بن ـ بروجن خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اعتباراتي که در چهار سال گذشته به اين پروژه اختصاص يافته است امسال نيز 60 ميليارد تومان اعتبار پيش‌بيني شده و 90 ميليارد تومان اوراق نيز در اختيار آب منطقه‌اي قرار گرفته و مقرر گرديد براي خريد لوله و تجهيزات 73 ميليارد تومان تسهيلات به اين پروژه اختصاص يابد.

وي با اشاره به نصب دوربين سرعت سنج در محورهاي مواصلاتي استان گفت: در گذشته اصلا دوربين سرعت سنج تخلفات در استان نداشتيم اما در دولت يازدهم 56 دوربين نصب و به بهره‌برداري رسيد که هزينه هر دوربين يک ميليارد تومان برآورد شده است.

معاون امور هماهنگي و عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خيز استان تصريح کرد: در چهار سال گذشته 160 نقطه حادثه‌خيز استان رفع شد و همچنين مجوز احداث آزاد راه لردگان ـ ايذه به تصويب هيئت وزيران رسيده است.

انتهاي پيام/
منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس